Game Of Crone
Du har hjulpet dem som er undsluppet inkvisitionen ved at give dem alt det, de har brug for. Du har udviklet deres bosættelse til en fæstning, med alle de fordele det giver. Du skal beskytte dem, som har betroet dig med deres liv, fra sværd og ild. Og du skal også undersøge omstændighederne bag deh hændelser som førte til The Great Blast og tilbagevenden for The Ancient Curse.