Galileo the Funky Saxman Outfit for Candyman
En dag gik Candyman ind i en musikbutik. To uger senere forsvandt han. I stedet dukkede den fantastiske Galileo the Funky Saxman op – det var i hvert fald sådan, han introducerede sig efter den aften og nat med uforglemmelige, intergalaktiske saxsoloer i East Shine City.