FS22 - Fendt 900 Vario Black Beauty (PC)
Stærk, sort og smuk: Få Fendt 900 Vario Black Beauty til Farming Simulator 22, og giv din gård et stænk af sort elegance, når du kører rundt på dine veje og marker. Med op til 415 hestekræfter i den vildeste konfiguration og Fendt Vario-seriens distinkte design er du godt rustet til at klare en hvilken som helst opgave på din gård.