FS22 - ERO Grapeliner Series 7000 (PC)
Forbered dig på druehøstsæsonen! ERO Grapeliner Series 7000, en ny druehøster med høj ydelse, bliver tilgængelig hos virtuelle forhandlere nær din gård. Maskinen fra ERO, en førende producent af vingårdsmaskineri i Tyskland, er digitaliseret autentisk til Farming Simulator 22. Den kan høste den lækre frugt med stor omhu og effektivitet. Maskinen er perfekt til din saftige virksomhed på frodige bakker med stribevis af vin.