Frostpunk: The Last Autumn
OM UDVIDELSEN The Last Autumn er et vendepunkt i Frostpunk-universet. I denne forhistorie afsløres hændelserne på Site 113 og kampen for at bygge generatoren, før frosten kaster sin skygge over Jorden. Her udvides Frostpunk-universet, da der introduceres nye omgivelser, nye Books of Laws og unikke teknologier samt præsenteres en række af nye bygninger – og det kan alt sammen hjælpe dig med at udforme samfundet og byen på uventede måder. At lede en gruppe ingeniører og arbejde på et af verdens største teknologiske vidundere – en generator – kræver, at du tilpasser din strategi til ekstraordinære situationer. Som leder af Site 113 må du håbe på det bedste, men forberede dig på det værste! For dronningen og fædrelandet! DENNE UDVIDELSE ER EN DEL AF DET OFFICIELLE FROSTPUNK SEASON PASS Det officielle Season Pass til Frostpunk er færdigudviklet og udkommet. Det giver dig adgang til alt det ekstraindhold, der er udkommet til spillet siden premieren, inklusive tre udvidelser (The Last Autumn, On The Edge og The Rifts), der udvider hovedhistorien og lukker nogle af hullerne i spillets univers.