Frie Deluge-pakken Preview
Prøveversionen af Deluge indeholder enkeltspillerversionen af Deluge, en ny arcade-tilstand, hvor du forsvarer dig mod voksende horder af banditter fra Pacific City, og den nye spiltilstand Capture the Orb for seksten spillere. Opgrader til Premium Deluge-pakken og lås op for gennemførelser, avatarpriser og den komplette Deluge co-op-tilstand for fire spillere.