Freemaker Adventures-figurpakken
Freemaker Adventures-figurpakken fører galaksens stolteste familie af skrotsamlere sammen i LEGO Star Wars: The Force Awakens. Denne figurpakke indeholder Freemaker-søskendeflokken Kordi, Zander og Rowan, deres trofaste droide Roger, den mystiske, lyssværd-svingende Naare samt deres rivaler, Graballa the Hutt, Raam og Baash.