Freedom Planet 2
Vend tilbage til den levende Avalice-verden for at bekæmpe en ældgammel ondskab i den længe ventede efterfølger til det overraskende indie-actionplatform-hit, Freedom Planet. I årene efter begivenhederne i det oprindelige spil har vores tre heltinder finpudset deres unikke færdigheder og er blevet mere slagkraftige end nogensinde før. Udnyt Lilacs fart med hendes drageboost, nå nye højder med Carols springdisc eller motorcykel, eller vælg en mere afmålt tilgang til opgaven med Millas skjold. Og den helt nye, spilbare figur, Neera, har også tænkt sig at byde ind med hendes kraftfulde, frosne færdigheder, som afstraffer dem, der vover at komme på tværs af hende. Ligesom forgængeren leverer dette tempofyldte platformseventyr intense, momentumbaserede actionoplevelser, som denne gang udvides med nye spilsystemer og -forbedringer. Med 24 minutiøst designede baner, en ambitiøst udvidet Adventure-spiltilstand, raffineret retrografik i 2D og tilføjelsen af den stærkt efterspurgte Boss-spiltilstand er Freedom Planet 2 en mere komplet version af det populære indiespil for fuld platformsstyrke. ◆Flere måder at spille på Udforsk Avalice i Adventure-spiltilstanden, hvor du undervejs vil møde over 100 NPC‘er. Efter du har reddet spilverdenen, kan du kaste dig ind i kampene med Classic-spiltypen eller udfordre dine mest frygtindgydende fjender i den nye Boss Rush-spiltilstand. ◆Frelsende heltinder Deres tidligere fjende, Neera, slutter sig til den slagkraftige gruppe af kvindelige frelsere - med hver deres unikke færdigheder og perspektiver - i en fortælling, som vækker minder om barndommens kulørte tegnefilmseventyr. ◆Til de modige og handlekraftige Er en bane for svær? For let? Tilpas sværhedsgraden med det nye udstyrssystem, som lader dig ændre spillets regler - prøv at hidkalde en hjælpende, beskyttende kugle fra spillets start, forvandl alle genstandskasser til bomber, eller benyt en af de talrige andre muligheder for at skrue op eller ned for udfordringerne på. ◆Kæmp smartere, lev længere Den nye beskyttelsesknap lader dig parere fjendtlige angreb - til tider med tilføjede fordele - og det nye genoplivningssystem lader dig satse et ekstra liv for at få mulighed for at rejse dig og sikre en hårdt tilkæmpet sejr.