Fransk lydpakke (GRATIS)
Oplev DC Universe Online på fransk! Denne lydpakke indeholder franske stemmer til hovedhistorien samt episode 1-4. Kun voiceover, tekstoversættelse er ikke inkluderet. Download af den franske lydpakke fylder 2,51 GB. Denne genstand er begrænset til køberens konto og kan ikke deles.