Four Kings Casino: Chip Pakke 50,000
Chips er vores in-game valuta, som du kan bruge til at spille nogle af de casino spil på gaming gulvet. Dette omfatter alle dine favorit casino spil som poker, Blackjack, Roulette, Baccarat, Slots, Bingo og meget mere! Spille spil for at tjene RP og belønne dig selv med hundredvis af muligheder for din avatar.