Four Kings Casino: All-In Starter Pakke
Four Kings Casino - All-In Starter Pakke Denne All-In Starter Pakke giver dig ekstra spil bonusser på The Four Kings Casino og Slots oplevelse. Denne pakke indeholder: - 400.000 Chips - Founders Jakke - Founders Outfit - All-In Badge - Øjeblikkelig VIP-adgang Chips er vores in-game valuta, som du kan bruge til at spille nogen af de casino spil på gaming gulvet. Bonus tøj vil være umiddelbart tilgængelige via Avatar Tilpasning og All-In badge vises i Social Tab. Vores VIP Room er en virkelig eksklusiv højere stakes område, som omfatter både Baccarat og Single Deck Blackjack - begge kun tilgængelige i VIP. Spil med eliten af Four Kings dag!