Forza Horizon 5: European Automotive Car Pack
Sæt fart på motorerne, når tre europæiske nationer stolt præsenterer fire af deres førende bilvidundere i Den europæiske Bilpakke. Denne samling viser 1987 Mercedes-Benz AMG Hammer Wagon, 2021 Bentley Continental GT Cabriolet, 2020 Automobili Pininfarina Battista og 2019 Jaguar XE SV Project 8. Gør dig klar til en forrygende tur!