Forspoken Demo
Oplev en lille del af Forspoken ved at dykke ned i action-rollespillet med denne omhyggeligt tilrettelagte demo. Spring ud i Avoalet's Water Garden, og kast dig igennem det langstrakte Athian-landskab med Magic Parkour. Gennemfør de fem primære mål for at hjælpe Frey med at komme hjem, og opdag omveje og hemmeligheder undervejs. Kæmp mod brutale fjender med et omfattende arsenal af angrebs- og hjælpebesværgelser. Forspoken udkommer i hele verden den 24. januar 2023. *Nogle aspekter af Forspoken-demoen kan være ændret, når Forspoken udkommer. * Bemærk, at data fra denne demo ikke bliver overført til det færdige spil.