Forgive Me Father
Hold øje med din grad af galskab, som ændrer sig dynamisk og giver dig ekstra kræfter. Vælg dine færdigheder baseret på din spillestil, og brug dem til at kæmpe mod det evigt onde. Udforsk en Lovecraft-inspireret verden fuld af hemmelige områder, og opdag dens historie for at løse mysteriet om dette sindssyge sted. Føles som et klassisk førstepersonsskydespil fra 90erne. Animationer med tidsforskydning, 2D modstandere og elementer i 3D-miljøer; førstehjælpskasser, våben du ikke skal genlade, forstærkere og dynamisk kamp mod et utal af fjender. Unik kampoplevelse Med bibelvers eller et kamera i den ene hånd og våben drevet af et ukendt stof i den anden er du nødt til at holde fast i din menneskelighed. Du bestemmer, hvordan forbedrer dit udstyr, og hvordan du besejer horderne af uforudsigelige modstandere. Dynamisk galskabssystem Effekten af galskab varierer afhængig af din sindstilstand, hvilket har indflydelse på den audiovisuelle oplevelse og din måde at spille på. Grafik som i en tegneserie Håndtegnet grafik designet til at have et unikt kunstnerisk udtryk; enhvert stilbillede fra spillet kunne være del af en ny tegneserie! Stemning i Lovecraft-stil Føl den krybende uro og horror, som H.P. Lovecrafts værker er kendte for. Omgivet af det okkulte og evigt onde kræfter kan du opleve håbløsheden, galskaben, forvirringen og det brændende behov for at finde svar og renoprette bare en grad af sans og fornuft i verden. Varieret design på hvert niveau i monsterbogen En mangfoldig og helt igennem håndlavet verden fuld af fjender, alt fra besatte civile til skræmmende monstre som taget ud af dine værste mareridt. To spilbare helte Oplev historien som enten præsten eller journalisten, og hver har deres eget færdighedsstræ.