Forfædrene-pakke
Download Forfædre-multiplayerfigurpakken til Assassin's Creed Revelations for at få fire nye multiplayer-figurer, den flamboyante kaper, den dødbringende korsar, den opportunistiske slyngel og den blodtørstige gladiator. Forfædrene-multiplayerfigurpakken indeholder også nye tilpasningsgenstande til dine figurer.