Forbryderbekæmperens udfordringspakke 5
Med forbryderbekæmperens udfordringspakke får du en række kamp- og jægerkort med Batman, Batmobilen, Nightwing, Azrael og Harley Quinn. Denne omfattende udfordringspakke lader dig træne både Freeflow Combat og Invisible Predator-snigerindtrængen.