Football, Tactics & Glory
Football, Tactics & Glory er et strategispil i fodboldverdenen. Football, Tactics & Glory genopfinder managerspil i fodbold som tiltaler enhver, og ikke kun hardcore fans af fodboldmanagerspil. Spillet springer de kedelige dele af fodboldmanagerspil over - alle de endeløse tabeller, tal, rutine og mikrostyring. Men er dybt nok til at holde spilleren fanget i hundredvis af timer. Hvis du nyder turbaserede spil, strategi og tycoon-spil, så vil du elske Football, Tactics & Glory.