Flugten fra stjernedræberbasen level pack
Flugten fra stjernedræberbasen level pack udvider LEGO Star Wars: The Force Awakens-oplevelsen med et helt nyt eventyr, man ikke oplever i filmen. Efter at være nødlandet på stjernedræberbasens overflade, skal et par modstandspiloter og deres loyale astromech droide udmanøvrere Den første orden for at slippe væk fra planeten, før den eksploderer!