Flintlock: The Siege of Dawn
Fra det uafhængige spilstudie A44, som står bag Ashen, kommer et sprængfarligt soulslite-spil, hvor guder og våben møder hinanden i kampen for menneskehedens fremtid. Porten til “The Great Below” er blevet åbnet og har sluppet guderne og deres dødningehær løs. Landet Kian er under belejring, og byen Dawn står på kanten af undergang. Tiden er inde til, at koalitionens hær slår tilbage. Lad hævntørsten omslutte dig, og tag rigelige mængder krudt og magi med dig, når du drager ud på episk mission for at besejre guderne, lukke porten og generobre verden. Din kamp begynder nu. Dræb. Alle. Guder. Et unikt partnerskab Træd ned i støvlerne på Nor Vanek, et elitemedlem af koalitionens hær, som får selskab af Enki, en mystisk rævelignende følgesvend, på deres mission for at hævne sig på guderne. Ved hjælp fra Enki, som deler sin viden om verden med dig, bliver dine kampfærdigheder og rejseegenskaber besjælet med hans magiske kræfter, så I virkelig er en duo, der kan slå fra sig. Et sprængfarligt soulslite-spil Flintlock bevarer elementer fra fra soulslike-genren og tilføjer høj mobilitet, hvilket resulterer i dynamiske og eksplosive kampe. Kombinér nærkamp, krudt og magi i rytmiske kampe, hvor kombinationskæder skaber en dødbringende dans. Brug Nors talenter med krudt og kugler for at udnytte de lodrette linjer til din fordel til enten at angrib fra oven eller trække dig fra faren. En verden arret af guderne Hævntørstige guder er sluppet løs i verden, og de er opsatte på at skabe kaos og bibringe menneskehedens undergang. Rejs gennem de ødelagte landskaber i Kian, og brug Enkis magi og portaler til at suse over himlen, mens du konfronterer horder af dødninge. Opdag nyt udstyr, forstærk sine våben, og opgradér dit grej i forventningen om den ultimative kamp mod guderne.