Denne pakke med to søer indeholder de kendte konkurrencesøer, Seminole og Jordan, og dette er din mulighed for at følge i fodsporene på mange berømte sportsfiskere, der med succes har fundet og fanget den præmie-bars, der er nødvendig for at vinde på disse fiskesteder. Lake Seminole-findes i Georgia på grænsen til Florida med et klima, der er ideel for væksten af den enorme stormundede bars. Den nuværende rekord er på 7,4 kg. Et smukt sted, der også indeholder langsnudede pansergedder på over 13 kg og kanalmaller i størrelser på over 20 kg. Lake Jordan er beliggende i Chatham County, North Carolina, og er et menneskeskabt reservoir. Et malerisk landskab kan se idyllisk ud, men at fange den største fisk fra dybderne er ingen nem opgave. En stormundet bars kan blive over 6 kg tung og kanalmaller på helt enorme 18 kg. Udforskning af øerne, kystlinjerne med faldne træer og dalstrækninger, gør udfordringerne i denne pakke store, men fordelene er enorme!