Talon Fishery er indbegrebet af et engelsk lystfiskerkompleks, som giver dig fire separate søer i ét område. Hver sø har sin egen bestand af fisk og arter, og er perfekt til at øve dine fiskedystevner og færdigheder med flåd. Alle fire af de anlagte søer har særligt store fisk, herunder malle, brasen suder, skalle og rudskalle. Karper på op til 13,6 kg kan findes i den store centrale sø. Du får brug for alle dine færdigheder, såvel som finesse, til at kaste præcist og forhindre fisken i at undslippe mellem øer og broer i området. Der er fire forskellige søer at udforske, og Talon Fishery byder også på tre turneringer for én spiller og tre arrangementer i karrieretilstand samt fem nye gennemførelser.