Fishing Sim World: Pro Tour + kort til fire søer til én samlet pris. Fishing Sim World: Pro Tour indeholder et autentisk karrierespil, hvor du arbejder dig op til at blive elitefisker. Spil mod over 100 af de bedste fiskere på planeten, såsom Ali Hamidi og Scott Martin, og fang karpe, bars og rovfisk. Få sponsortilbud, indtægter og følgere på sociale medier. Spil dig vej igennem brugerdefinerede multiplayerturneringer og onlineturneringer med grej fra over 50 partnere i fiskesteder fra den virkelige verden og fang 29 fiskearter. Quad Lake-kortet indeholder 4 søudvidelser: Lake Williams, en aborresø i Californien, Jezioro Bestii, en rovfiskesø i Polen, Lake Arnold, en aborresø i Tennessee og Gigantica Road Lake en karpesø med fuld licens i Frankrig.