Denne pakke indeholder både Lough Kerr og Talon Fishery. Lough Kerr er en perfekt formet historisk fiskesø i Irland og besøges af nogle af de bedste lystfiskere i Europa på jagt efter de sky rekordfisk i søen, såsom ‘Banshee’ der er blevet vejet til utrolige 9,5 kg. Søen indeholder også karper på en god størrelse, suder, skalle og rudskalle. Talon Fishery er indbegrebet af et lystfiskerkompleks med fire separate søer i ét område. Hver sø har sin egen bestand af fisk og arter, og er perfekt til at øve dine fiskedystevner og færdigheder med flåd. Du får brug for alle dine færdigheder, såvel som finesse, til at kaste præcist og forhindre fisken i at undslippe mellem øer og broer i området. På hvert fiskested er der tre turneringer for én spiller og tre arrangementer i karrieretilstand samt fem nye gennemførelser.