Lake Dylan i Minnesota er på over 800 hektar med forskelligartede miljøer og 11 forskellige fiskearter. Her er landgangsbroer i de delvist bebyggede områder af søen og skovklædt søbred, så der er stor variation når du dørger fra i udkanten af søen. Men husk også midten af søen, hvor dybden varierer kraftigt og der er bebyggede øer, hvor det er godt at fiske omkring. Her er bars på over 3,6 kg, gedder på over 20,4 kg samt muskellunge, tigermuskellunge og langnæset pansergedde som bliver op til 24 kg. Med en så stor sø og så store fisk at fange, bliver dine evner og dit udstyr sat på en hård prøve.