Laguna Iquitos ligger i hjertet af Peru omgivet af Amazonas regnskov. Denne fjerntliggende sø er hjemsted for to nye fiskearter - påfuglebars og ulvefisk samt arapaima, rødhalet malle og sort pacu. Smalle kanaler, bevoksning og lavt vand gør at kajakken ‘Haichou Explorer, der følger med denne pakke, er afgørende for at kunne udforske. Den smukke påfuglebars kæmper hårdere end alle andre barser og kan veje helt op til utrolige 10 kg. Den farligt udseende ulvefisk bliver op til 17 kg, og dens enorme, knivskarpe tænder gør at du får brug for stærkt udstyr. Fang arapaimaer på op til enorme 204 kg, rødhalede maller på op til 54 kg og sorte pacuer på op til 31 kg. Laguna Iquitos har også 25 nye trofæfisk og 3 nye karrierebegivenheder, som du kan lære at mestre. Med en sø på 600 hektar, hvor der kan fiskes ude på søen eller inde fra kystlinjen, skal du bruge alle dine færdigheder og udstyr for at opdage, hvad alt dette sted har at byde på.