Lago del mundo (verdenssøen) i Andalusien i Sydspanien har opnået et omdømme som en destination for seriøse fiskere. Dette fiskested på over 400 hektar er det første som både giver mulighed for at fiske fra platforme og at sejle ud i en helt ny semigummibåd fra Haichou. Når du fisker fra søens platforme, kan du fange kolossale maller som er vokset op til 90 kg i det foderrige miljø samt karper på over 30 kg. Når du søsætter gummibåden, kan du udforske det store område og fange stormundet ørredaborre, gedde, sandart og aborre med spinner. Lago del mundo giver mulighed for at fiske på mange måder efter et væld af arter, og størrelser som de fleste lystfiskere kun kan drømme om!