Jezioro Bestii eller ‘Uhyrets Sø’ er en sø på 7 hektar i de polske bjerge. Den pittoreske skovsø har særligt mange rovfisk, og er blevet berømt for sine uhyrligt store fisk, herunder gedder på over 22 kg, sandart på over 9 kg og maller på op til 38,5 kg. Du får brug for hårdført grej og stor tålmodighed, hvis du får et af disse uhyrer på krogen, men du kan virkelig gøre dit livs fangst – bare pas på tænderne, når du holder fangsten. Det er ikke alt hvad dette fiskested har at byde på: der findes også mange andre ferskvandsfisk, såsom karper på op til 22 kg, brasen, suder, skalle, rudskalle og aborre. Der er 13 forskellige arter at fange, 25 trofæfisk at finde og trække i land, så du får brug for alle dine færdigheder for at beherske dette fiskested.