Gillhams er et paradis for fiskere i Krabi-provinsen i Sydvestthailand. Dette ferieresort er på træskoliste hos lystfiskere fra hele verden på grund af de eksotiske fiskearter fra Sydamerika og Asien som svømmer her. Selvom søen kun er på 4,8 hektar, er der både arapaima, siamesisk karpe, rødhalet malle, mekong og sort pacu som alle findes i ualmindelige vægtklasser. Du kan faktisk finde arapaima med en utrolig vægt på over 250 kg, så du får brug for det stærkeste grej. Her er 5 nye fiskearter, et lille antal almindelig karpe og 25 trofæfisk at fange, så du har alle chancer for at gøre dit livs fangst på dette fiskested. Gillhams Fishing Resort indgår i Giant Carp-pakken, som også indeholder Wraysbury 1 South Lake.