Gigantica Road Lake er et fiskested i Frankrig, som spillet har fuld licens til, og som indgår i det store Gigantica-område. Road Lake har, ligesom Main Lake, store karper som kæmper indædt, og du får chancen for at slå din personlige rekord her. Den 12 hektar store sø, som er gengivet digitalt i en storslået detaljeringsgrad, er kendt for at tilbyde masser af handling, fordi bestanden er så stor. Den gennemsnitlige vægt på karperne i søen er på langt over 13 kg, og med mange karper på 18 eller 22 kg. Perlen i søen er "3 Scales", som vejer 29 kg. Søen er fortrinsvis en karpesø, og den indeholder over 900 karper, herunder 50 trofæfisk du kan forsøge at fange. Der er også et mindre antal gedder på op til 6 kg, som du kan prøve at fange med spinner, imens du venter på at karperne bidder.