Indeholder to utrolige fiskesteder – det historiske Wraysbury 1 South Lake og det utrolige Gillhams Fishing Resort i Thailand. Wraysbury er ét af de mest historiske karpefiskesteder nogensinde. Her fandtes den måske mest berømte karpe, Mary, som vi har genskabt sammen med andre berømte indvånere, såsom Marys Mage og Cluster. Denne storslåede sø frembyder mange udfordringer og har forskellige områder at udforske. Her er over 500 karper (almindelig karpe, spejlkarpe og spøgelseskarpe). Den største er Mary på 25 kg. Der er også gedde, suder, brasen og skalle, samt 25 forskellige trofæfisk. Gillhams er et paradis for fiskere i Krabi i Thailand. Dette ferieresort er på mange lystfiskeres træskoliste på grund af de eksotiske fiskearter fra Sydamerika og Asien som svømmer her. Selvom det kun er på 4,8 hektar, er der 5 helt nye fiskearter – arapaima, siamesisk karpe, rødhalet malle, mekong og sort pacu som alle findes i ualmindelige vægtklasser, herunder arapima på over 250 kg.