Fishing Sim World: Pro Tour Collector’s Edition giver tilladelse til, at du kan konkurrere i en karrieretilstand mod mere end 100 professionelle fiskere for at blive den bedst i verden til at fiske efter karper, bars og rovfisk. Oplås sponsorater, opnå karriereindtjeninger og følgere på sociale medier, mens du stiger til toppen. Brugerdefineret spil for flere spillere giver dig ret til at fastsætte reglerne overfor dine venner. Væg forskellige indstillinger såsom antal runder, kampens længde og fangst af arter. Deltag i turneringer online, hvor Dovetail Fishing League findes, for at forsøge at opnå den eftertragtede titel som »månedens fisker«. Brug alle dine taktikker for at mestre udvalget af de 16 begivenheder. Prøv hundreder af udstyrsemner fra mere end 50 partnere med licens inklusiv 13 Fishing and RidgeMonkey. Få ram på de 38 forskellige fiskearter, som har deres egne adfærdsmæssige systemer for at teste dine evner til grænsen!