Big Fish Lure Pack er en udstyrspakke med 37 stykker, der er designet til at hjælpe dig med at udvælge ikke kun individuelle fiskearter men også den største fisk! Indeholder en helt ny båd med tre nye indpakninger, en kajak med licens i 4 farvemønstre og et stort udvalg af blink. Denne pakke er perfekt til at fange rovfisk, der findes på tværs af lokaliteter. Big Fish Lure Pack introducerer vores første kajak med licens – »Big Rig FD« kajakken fra Jackson Kayak og også en ny bådtype – »2185« aborrebåden fra Recon. Big Rig FD-kajakken fås i 4 design – Battleship, Dorado, Forest Camo og Marsh. 2185 Recon-båden findes med indpakninger fra Norman, Arbogast og Cotton Cordell. Denne licenspakke indeholder en bred vifte af blink inklusiv »Deep Little N« fra Norman, Hula Popper fra Arbogast og et udvalg af produkter fra Cotton Cordell, Smithwick og Nichols Lures, der er perfekte til bl.a. aborrer, gedder og sandarter.