Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition
Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition giver dig det bedste ved aborrefiskeri fra Fishing Sim World, og anbefalet af Bass Pro Shops. Du kan fiske efter 18 arter, mere end 200 bossfisk over 8 smukke amerikanske placeringer, som du kan vælge fra i Fishing Sim World. En autentisk karrieretilstand, hvor du skal kæmpe dig vej op til at være en elitelystfisker, men hver af de forskellige arter har en ultrarealistisk AI, så du bliver udfordret. Tilpasset multiplayer giver dig mulighed for at indstille regler, når du kæmper mod venner online – vælg forskellige muligheder, såsom antallet af runder, længden på kampen, stedet og vejrforholdene for at skabe den perfekte onlinekamp. Masser af udstyr fra Bass Pro Shops – med næsten 500 forskellige udstyrsstykker og over 300 eksklusive udstyr fra Bass Pro Shops' udvalg – Der er tusindvis af kombinationer at vælge mellem. Et udvalg af Johnny Morris-stænger og -hjul og Bass Pro Shops-madding, -blink og linjer, og blandt andet Tracker Pro Team 175 TF-, Nitro Z19- og Z21-både, som alle har Mercury-motorer. Kast ud i vandet, brug undervandskameraet til at se det øjeblik, hvordan blinket opfører sig, og se det øjeblik, fisken bidder på!