Fishing: North Atlantic Scallops
Udvid din spiloplevelse med det nye officielle spil Scallop DLC for Fishing: North Atlantic! Nova Scotia er ikke kun kendt for sine rige fiskebestande som blåfinnet tun, hummer og sværdfisk, men det er også hjemsted for en af de største kammuslingefiskeindustrier i verden. Søg efter den bedste yngleplads med helt nye minispil. Brug kraner til at forberede, trække og tømme skrabenet samt kontrollere tromler for at sænke og hæve skrabenet ombord på dit fartøj. Sortér og ryst ikke hænderne, når du rengør kammuslinger, inden du opbevarer dem friske i lagerrummet på dit fartøj. Sejl tilbage til havnen for at fylde lommerne med penge!