Fishing: Barents Sea - Line and Net Ships
Udvid din flåde af skibe med dette DLC, der føjer fem nye skibe til Fishing: Barents Sea. Skibene er kompatible med enten line- eller netfiskeri. Hvert skib har desuden sin egen kvote, så du kan sejle ud og fiske, alt hvad du ønsker. Du har masser af muligheder for at udforske havet og finde nye fiskeområder. Med flere skibe er der flere kvoter at nå! Indeholder Fem nye skibe To skibe, der er kompatible med linefiskeri (Tobie og Fix) Tre skibe, der er kompatible med line- og netfiskeri (Moby D, Snarset, Sharky)