Fishing: Barents Sea - King Crab
Trods det barske Barentshav for at få fingre i en ny fangst: kongekrabben. Last bure om bord på ét af to helt nye skibe, og drag af sted for at finde de bedste ynglesteder for at få den største fangst. Optimér din fangst med to nye minispil: Hiv krabbetejner ind med kranen, og skil hankrabberne fra hunkrabberne for at sikre, at den lokale bestand fortsat trives.