First Responder Simulation Bundle: Police Firefighting
Denne pakke indeholder Police Simulator: Patrol Officers & Firefighting Simulator - The Squad. Police Simulator: Patrol Officers Velkommen til Brighton! Slut dig til denne fiktive amerikanske bys politistyrke, og oplev hverdagen som betjent. Start med parkeringsbøder, og arbejd dig op til større ansvar. Bliv en del af lokalmiljøet i Brighton, lær dit nabolag at kende, og udfør de daglige pligter som politibetjent, mens du bekæmper forbrydelser. Du skal altid være hård, men retfærdig: Respektér loven og få mere erfaring, så du kan låse op for flere nabolag, distrikter og pligter! Når du når længere og låser op for nye distrikter, får du også nye pligter. Start med at dele trafikbøder ud, men vær klar til at håndtere ulykker, der kan ske lige for øjnene af dig! Mange forskellige pligter venter dig i denne levende by. Stop narkohandlere i den lokale park, jag graffitimalere, der tagger mure ulovligt, stop biler, der kører for hurtigt, med din politisirene, og sæt afspærringer og trafikkegler op rundt om trafikuheld. Firefighting Simulator - The Squad Brandmelding! I Firefighting Simulator – The Squad kan du blive en del af en større amerikansk bys brandberedskab og opleve, hvordan det er at slukke ildebrande. Start sirenen i din brandbil, grib brandslangen, og bekæmp realistiske brande for at redde liv. Opdag mere end 40 forskellige udsendelseslokationer over hele byen inspireret af den vestkysten i USA. Iklæd dig autentisk brandudstyr såsom hjelme, brandmandsstøvler og et iltapparat af velkendte producenter af nordamerikansk beredskabsudstyr. Hvad enten det er i industriområder, forstæderne eller midtbyen: Dun by har brug for dig!