Firefighter Max Pressure Outfit for Jet
Da Jet atter fik pusten igen, stod hun uden for det brændende skjulested. Røg fyldte den i forvejen dystre gyde. Og så slog det hende: Hendes trofaste rygraket var stadig indenfor. Flammerne rasede ud ad døren, her kunne hun ikke komme ind. I stedet løb hun ud på gaden, hvor hun så Shine Citys brandvæsen gøre klar. Hun tiggede og bad, om de ikke nok ville finde hendes rygraket, men uden held. De ville i hvert fald ikke sætte livet på spil for et stykke legetøj! Men Jet gav ikke op, så hun snuppede en røgdykkerdragt og kastede sig ind i flammerne.