FINAL FANTASY XV: AFSNITTET MED PROMPTO
Prompto kommer i centrum i sit helt eget afsnit! Prompto er kommet væk fra sin gruppe og er alene i et arktisk miljø. Du vil opleve et ny historie, hvor Prompto kæmper for at afdække sandheden bag sin oprindelse og for at tage kontrollen med sin skæbne. Du er revolvermanden i et helt nyt trejdepersonsskydespil.