FINAL FANTASY XV: AFSNITTET MED IGNIS
Du får hektiske kampe og flere afslutninger og kan opleve begivenheder, som ikke er blevet fortalt tidligere, fra en af de mest dramatiske dele af FINAL FANTASY XV. Historien bliver fortalt fra Noctis' allierede: Ignis. Byen Altissia ligger i ruiner, og Ignis må kæmpe mod Niflheim Imperiet for at beskytte Noctis, uanset omkostningerne. Ravus, kommandør fra Imperiet, slutter sig til Ignis for at frelse sin søster, Lunafreya.