FINAL FANTASY XV: AFSNITTET MED ARDYN
For første gang nogensinde kan spillerne tage styringen med Noctis' største fjende i denne helt nye episode af FINAL FANTASY XV! Træd ind i en mørk historie om den foragtede frelser Ardyn Lucis Caelum, og afdæk hemmelighederne om hans mystiske fortid. *Spillerne skal have FINAL FANTASY XV for at have adgang til dette indhold. Det kan også være, at spillet skal være opdateret til den seneste version.