FINAL FANTASY XII THE ZODIAC AGE
Vend tilbage til Ivalices verden ... Denne HD-opdaterede version er baseret på det 12. spil i FINAL FANTASY-serien, der er blevet solgt i mere end 6.100.000 enheder på verdensplan, med nyt, bearbejdet spildesign! Ikke nok med at grafikken og lyden er blevet opdateret til at udnytte kræfterne i den nye hardware, så er designet af kernespillet blevet justeret til at bringe FFXII ind i den aktuelle generation af spil. Oplev genfødslen af et klassisk eventyr! ■ Historie Der er gået to år siden krigen, hvor det enorme, militaristiske Arcadian Empire udryddede kongeriget Dalmasca ... Vaan, en ung mand, der mistede sin familie til krigens flammer, lever en tilværelse i stoisk fred i den besatte by Rabanastre, hvor han drømmer om et liv i frihed oppe mellem skyerne med himmelpiraterne. Prinsesse Ashe er det sidste overlevende medlem af den dalmascanske kongelige familie, og hun fører an i modstandskampen for at befri hjemlandet. Midt i en kaotisk tid bringes de to helte sammen i et fælles håb om at kunne forene folket og ændre nationens skæbne. ■ Særlige aspekter af FINAL FANTASY XII THE ZODIAC AGE Spillets grafik er blevet remastered ved hjælp af den seneste teknologi. Spillet er ikke bare blevet konverteret til HD-opløsning, teksturerne og skyggeeffekterne er også blevet forbedret. Denne version indeholder Zodiac Job-systemet, der giver dig mulighed for at udvikle dine karakterer, mens du udvikler en unik kombination af to jobs blandt 12. Lad dig opsluge af figurernes evner og taktiske muligheder, mens du udvikler dem afhængigt af de valgte kombinationer. Mange forbedringer, der forbedrer spiloplevelsen, og som gør det mere tilgængeligt, bl.a. via et hurtigere kamptempo samt muligheden for at spille med høj hastighed og automatisk gemmefunktion. En enorm variation af dusører, kampe og minispil, der giver uendelige eventyr. Spillets baggrundsmusik er blevet genindspillet med et rigtigt orkester, lydkvaliteten er blevet yderligere forbedret, og der er blevet tilføjet understøttelse af 7.1ch-surround for første gang nogensinde. Du kan endda vælge at skifte mellem den originale version eller den genindspillede version af soundtracket.