FIA European Truck Racing Championship Indianapolis Motor Speedway Track
Indianapolis Motor Speedway er den mest prestigefyldte bane i USA siden den blev bygget i 1909, og er den ældste racerbane i verden. Med plads til mere end 400.000 tilskuere er det en ideel scene for legendariske motorsportsløb. I ETRC er Indianapolis den perfekte bane til at vise lastbilernes kræfter.