Fendt 900 Black Beauty
Udvid din Farming Simulator 17-oplevelse med Fendt 900 Black Beauty DLC. Når indholdet er downloadet, vil traktorerne være tilgængelige i butikken i spillet. Sørg for, at du har nok betalingsmidler i spillet. Bemærk, at dette traktor-DLC er inkluderet med Season Pass-tilbuddet. Hvis du allerede ejer Season Pass, er der ingen grund til at købe dette DLC.