Femme Fatale Wild
Alternative kostumepakker til Ultra Street Fighter IV. Indeholder nye vilde kostumer til Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose og Cammy. Tag disse nye kostumer på, og giv dine modstandere klø med stil!*Dette indhold er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Virker ikke med andre spil.