FATAL FURY: City of the Wolves
Efter 26 år er FATAL FURY tilbage! SNKs højtelskede Fatal Fury-serie kom for første gang på markedet i 1991 og stod således i spidsen for hele kampspils-boomet i 1990'erne, der dominerede industrien. GAROU: MARK OF THE WOLVES (udgivet i 1999) har, i lang tid, været seriens seneste udgivelse. Men nu ændrer alt sig: 26 år senere udkommer der et helt nyt spil i serien: FATAL FURY: City of the Wolves. FATAL FURY: City of the Wolves har en unik grafisk stil, der stimulerer sanserne, et innovativt REV-system, der superlader din spænding, samt et væld af andre kampsystemer, der er blevet gjort endnu mere robuste end før. Spillet giver også serien en gedigen indsprøjtning ved at introducere to særskilte styreformer (så der er noget for både nybegyndere og veteraner) samt andre friske funktioner og elementer. South Towns gader er et arnested for action, vilde drømme og endnu vildere ambitionsniveauer. Her vil der langt om længe udspille sig en ny legende.