Farming Simulator 19 - Mahindra Retriever DLC
Udvid din Farming Simulator 19-oplevelse med Mahindra Retriever DLC, der giver dig adgang til dette unikke erhvervskøretøj. Når først den er downloadet, vil der være yderligere indhold tilgængeligt i spillets butik. Sørg for at have tilstrækkelig in-game valuta for at købe dem.