Farming Simulator 19 - John Deere XUV865M Gator DLC
Udvid din Farming Simulator 19-oplevelse med John Deere XUV865M Gator DLC, der giver dig adgang til dette unikke erhvervskøretøj. Dette DLC får du kun med Season Pass og Premium Edition. Når først den er downloadet, vil der være yderligere indhold tilgængeligt i spillets butik. Sørg for at have tilstrækkelig in-game valuta for at købe dem.