Farming Simulator 17 - Season Pass
Udvid din Farming Simulator 17-oplevelse med et årskort, der giver dig adgang til alle DLC-pakkerne, herunder: - Challenger MT800E Field Python - Challenger MT900E Anaconda - Fendt 939 Black Beauty - KUHN Equipment Pack - Big Bud Pack - Platinum Expansion - Ropa Pack Udforsk landbrugsmulighederne i et nyt nordamerikansk miljø. Betjen over 250 landbrugskøretøjer og -udstyr fra mere end 75 producenter, herunder nye mærker som Challenger, Fendt, Massey Ferguson eller Valtra. Høst mange typer af afgrøder, herunder for første gang solsikker og sojabønner. Tag dig af dine besætninger - køer, får, høns og nu også grise – tag del i skovbrug, og sælg dine produkter for at kunne udvide din gård! Transporter dine varer med lastbiler og anhængere eller last og kør med tog for at nå din destination. Dyrk din gård online med andre spillere, og download community-skabte mods for at få en Farming Simulator-oplevelse, som hele tiden vokser!