Farming Simulator 17: ROPA DLC
Udvid Farming Simulator 17 med ROPA-pakken for at få den mest komplette Farming Simulator-oplevelse! For første gang kan du køre i og anvende seks nye køretøjer og udstyr fra ROPA, såsom ROPA Tiger 6-sukkerroehøsteren og ROPA Keiler 2-kartoffelhøsteren. Denne DLC-pakke indeholder: - ROPA – Tiger 6-sukkerroehøster - ROPA – Maus 5 – opsamlings-/rensekøretøj - ROPA – Keiler 2 – kartoffelhøster - ROPA – RR-XL 9-header - ROPA – NawaRo Maus–opsamlingskøretøj - ROPA – transporttrailer – header-trailer Når det ekstra indhold er downloadet, bliver det tilgængeligt i butikken i spillet. Sørg for at have nok penge i spillet til at kunne købe dem!